تولید محتوا و اموزش فتوشاپ

به صورت رایگان اموزش های جالبی رو به شما اموزش میدیم

تولید محتوا و اموزش فتوشاپ

به صورت رایگان اموزش های جالبی رو به شما اموزش میدیم

سلام به همه رفقا👋👋👋
محمد مهدی جعفری هستم
برای شما اموزش های فتوشاپ و اموزش تولید محتوا
و معرفی اپلیکیشن های مختلف و نکانت اینستاگرام رو میگم
و امیدوارم از اموزشام لذت ببرید😉

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

فتوشاپ نداشتی غصه نخور!!!

دوشنبه, ۸ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۰ ب.ظ

سلامی مجدد به همه رفقا 😘👋👋

قرار بود براتون این مطلبو دیروز بزارم اما به علت هنگی کامپیوترم و از کار افتادن کلید پاور متاسفانه نشد بزارم 

و برای اطلاعات بیشتر میتونید برین تو پیج اینستام و هم من رو فالو کنید و لایک کنید پستامو که خیلی بهتون نیاز دارم

ایدی پیج---> mmj_team@

خب بریم سر اصل مطلب :

اقا اصلا که نباید همش فتوشاپ باشه این همه نرم افزار ریخته تو سایتا های مختلف و بازار برین اونارو بنصبین الان براتون میگم چیا هستند.

خب بریم سراع شون:

 

 

برای ویرایش ویدئوتون:

 

1- نرم افزار اینشات (InShot)

 

2- نرم افزار ویوا ویدئو (Viva Video)

 

3- نرم افزار کاین مستر (KineMaster)

 

برای ویرایش عکسایی که دارین:

 

1- پیکسارت (PicsArt)

 

2- نرم افزار ادوبی لایت روم(Adobe Lightroom)

 

شما اگه بازم نرم افزار میشناسین بگین که هم به بقیه کمکی بشه هم من اگاه بشم.😊😉

 

حالا بریم سراغ نرم افزار برای درست کردن کارو و استوری :

 

1-نرم افزار کنوا( Canva )

 

2- نرم افزار استوری میکر (Story Maker)

 

خب بازم میگم اگه برای هر قسمتی که گفتم نرم افزاری میشناسین که کابردش خوبه بگین که من هم اگاه بشم هم دیگران و برای اطلاعات بیشتر 

میتونین به ایدی پیج اینستاگرام من یعنی اینی که الان مینویسم 

ایدی پیج---> mmj_team@

 

ممنون میشم نظرتون هم بگین که ما به حمایت شما نیازمند هستیم😘😍

 

و تا اموزشی دیگر خدانگهدار👋👋👋

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۸
M.M J.

نظرات  (۲)

ولی من یک روش بهتر برات دارم که هفته ی بعد بهت میگم 

شاید هم پس فردا

پاسخ:
ممنون😘
۰۸ دی ۹۹ ، ۲۰:۳۲ مینا ولی زاده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**************سلام دوستان عزیزم لطفا وبلاگ من رو دنبال کنید خوشحال میشم😍

پاسخ:
انشالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">